Oyunlaştırılmış ve Tecrübe Edilmiş Uygulamalar ile Agile Felsefe

Eğitim Tipi : Sanal Sınıf / Online
Süre : 1 Gün
  1. Anasayfa
  2. Oyunlaştırılmış ve Tecrübe Edilmiş Uygulamalar ile Agile Felsefe

Açıklama

Bu eğitimde, iki gün boyunca Agile yaklaşımları ,Agile Liderlik ,Pozitif Takım Kültürü ,Yalın Üretim Felsefesi  ve Kanban Çerçevesi  ile Agile yaklaşımlardan en çok kullanılan Scrum’ın temellerini hem teorik hem de örnek uygulamalar ile anlatıp birlikte deneyimleyeceğiz .

Kimler Katılmalı

Mevcut süreçlerinde iyileştirme arayışlarında olan, bu doğrultuda Kanban,Scrum gibi çevik yaklaşımlar konusunda bilgi edinmek isteyen ya da Scrum / Kanban uygulamakta olan organizasyonlardaki takım üyeleri ve yöneticileri katılabilir.

Eğitim İçeriği

Agile yaklaşımların temeli tarihçesi ve çıkış noktası

Agile Manifesto  (Değerler , Prensipler)

Takım  Kültürü

Agile Nedir ? Nasıl Agile Olunur?

Agile Liderlik

Kanban’ın  Agile İçindeki Yeri ,Felsefesi,Prensipleri

Kanban Nedir?

Scrum’ın Agile İçindeki Yeri

Scrum Nedir?

Scrum’ın Temelleri ve Değerler

Scrum’daki Roller ve Sorumluluklar

  • Scrum Master
  • Product Owner
  • Development Team

Scrum’ın Çıktıları

  • Product Backlog
  • Sprint Backlog
  • Ürün Parçası

Scrum’da Toplantılar

  • Sprint Planning
  • Daily Scrum
  • Sprint Review
  • Sprint Retrospective

Scrum’da Metrikler

  • Velocity
  • Sprint Burndown
  • Release Burndown

Kanban ‘da Metrikler

  • Lead time
  • Cycle-time
  • Velocity
  • work-in-progress
  • Throughput

Örnek Uygulama

  • Scrum Role ve Değerler Oyunu
  • Çevik takım  Ritüellerini Oyunla  deneyimleme
  • Değer Akışı Oluşturma
  • İşleri bölme ve ölçümlendirme vaka çalışması

Ön Koşullar

Herhangi bir ön koşul bulunmamaktadır.