IIBA® International User Experience Design and Usability

Eğitim Tipi : Sanal Sınıf / Online
Süre : 2 Gün
  1. Anasayfa
  2. IIBA® International User Experience Design and Usability

Açıklama

UI/UX Tasarım Uzmanlığı, kullanıcı arayüzü ve kullanıcı deneyimi tasarımına tasarım merkezli bir yaklaşım getirir. Tek başına pazarlama veya programlamaya odaklanmaktansa görsel iletişim perspektifine odaklanmış, pratiğe ve beceriye dayalı bir eğitim sunar. Dört aşamadan oluşan eğitimlerin bu bölümünde, bir projenin stratejisi, kapsamı ve bilgi mimarisini belirlemeden, kullanıcı araştırmasına, site haritalarını ve taslaklarını geliştirmeye kadar tüm aşamalarını özetleyebilir ve gösterebilir hale geleceksiniz. UX tasarımındaki mevcut en iyi uygulamaları ve kurallar hakkında bilgi sahibi olacak ve öğrendiklerinizi Web siteleri ve uygulamalar için etkili ve cazip ekrana dayalı deneyimler oluşturmak için kullanabileceksiniz.

 

Kullanıcı arayüzü ve kullanıcı deneyimi tasarımı oldukça talep gören bir alandır. Bu uzmanlıkta elde edeceğiniz bilgi birikimi ve becerileri sadece kullanıcı arayüzü ve kullanıcı deneyimi tasarlama alanında değil pazarlamadan Web tasarımına, hatta insan – bilgisayar etkileşimine kadar birçok kariyer alanında kullanabilirsiniz.

Eğitim İçeriği

Foundation of User Experience

  • What is Usability?
  • What is User Experience?
  • Usability Problems are Everywhere
  • Return on Investment of Usability Studies

User Experience Design Process

Strategy Layer

  • Defining the Strategy
  • Defining Need
  • Defining Users
  • User Profiling
  • Persona Workshops
  • Definition of Mental Model
  • Definition of User Scenarios
  • Context Analysis

Scope Layer

  • Definition of Functional Requirements
  • Use Cases
  • Definition of Content Requirements

Structure Layer

  • Interaction Design
  • Information Architecture
  • Hypertext Editing
  • Database-Based Editing
  • Hierarchical Editing
  • Narrow-Deep vs Broad-Shallow Editing

Skeleton Layer

  • Interface Design
  • International Design Principles and Rules
  • Low Fidelity Prototyping
  • Wireframing
  • Sketching
  • Screen Mockups
  • Storyboards
  • High Fidelity Prototyping
  • Widgets (Primary/Secondary, Windows, Message Boxes, Dialog Boxes, Tabs, Menus, Tools, Bars, Command Buttons, Option Buttons, Check Boxes, List Boxes, Text Boxes)
  • Styles
  • Command Lines
  • Menu Selection
  • Form-Fill
  • Direct Manipulation
  • Anthropomorphic
  • Menu Design (Card Sorting)
  • Navigation Design

Visual Design

  • Psychological Principles
  • Visual Design Principles